HOVEDLØPET & O-LANDSLEIR 2021

ARRANGØRER UNDER HLOLL2021

ARRANGØRINFORMASJON

Utdeling/henting av arrangørbekledning


Utlevering av funksjonær t-skjorter og arrangørkort på FROL barneskole søndag kl 17-19.
Om du ikke kan møte selv, få evt noen til å hente for deg. Spre gjerne ordet videre. 


Det vil også være mulig å hente funksjonærbekledning ved infokontoret på FROL under HLOLL. 


Oppdatert mannskapsliste finner du her.

Ønsker du å hjelpe til under årets Hovedløp og O-landsleir?


Vi trenger fortsatt fler på bemanningslista til Hovedløpet og O-landsleiren 3.-8. august!

Behovet er for tiden størst når det kommer til vakter på overnattingsstedene, og opp/nedrigging under OLL. Vi håper at så mange som mulig av klubbens medlemmer deltar, og at de gjerne står oppført mer enn én plass. Noen navn er allerede fyllt inn i lista, så sjekk samtidig over at du har kontroll på hvor du står. 


Litt om regnearket:

- Celler merket x er ikke besatt.

- Celler merket B er besatt.


Når du finner en rolle du ønsker å ta:

- Skriv deg opp med navn, mobil og e-post.

- Sett inn "B" de dagene du har mulighet.

- Skriv "Ja" i kolonne z for å bekrefte at oppføringen er ok.

- Legg eventuelt inn utdypende kommentar dersom det er behov for det.


Trykk her for å komme til bemanningslista. 


Har du spørsmål til spesielle oppgaver eller vakter, ta kontakt med hovedansvarlig.


Leder Hovedkomitéen Jo Langøygard 917 93 482

Løpsleder Ulf Forseth Ingaard 482 51 089

O-Landsleiren Lena Alstad / Heidi Stendahl 913 06 148 / 915 15 272

Marked / PR Carl Petter Lyngen / Kajsa Stina Sandstad 414 55 978 / 970 30 034

Overnatting Gro Teodorsen 959 00 410

Transport Jo Severin Matberg 456 08 741

Bespisning Ann-Kristin Alstad 951 91 219

Økonomi Rolf Alstad 975 80 515

Kart/teknisk Lars Sandstad Skjeset 913 87 679

Medisinsk ansvarlig Eivind Ness-Jensen 918 60 549